Όροι Χρήσης

Σας καλωσορίζουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.tpoint.gr που εδρεύει στην Αλ. Παπαναστασίου 205, στην περιοχή της Χαριλάου στην Θεσσαλονίκη, με διακριτικό τίτλο Tpoint, επωνυμία “ΧΑΤΖΗΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ Χ. ΚΟΣΜΑΣ”, ΑΦΜ 103995474 και ΔΟΥ Ζ’ Θεσ/νίκηςΜπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2313050277 στο 2313118185 ή ηλεκτρονικά στο info@tpoint.gr.

Οι παρόντες γενικοί όροι χρήσης καλύπτουν αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων μέσω του ιστοτόπου (website) www.tpoint.gr. Οποιεσδήποτε αποκλίσεις από αυτούς πρέπει να επιβεβαιώνονται από το Tpoint εγγράφως. Οποιοιδήποτε άλλοι γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις αποκλείονται ρητώς. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό.

Ειδικότερα, η αποστολή της παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή της παρούσας Σύμβασης και όλων των όρων.

 Τροποποίηση των όρων του παρόντος

To Tpoint διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών σύμφωνα με τις ανάγκες του και τα συναλλακτικά ήθη. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή. Ωστόσο, η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει. Για το λόγο αυτό, οι χρήστες του ιστότοπου οφείλουν να ελέγχουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα τους όρους για τυχόν αλλαγές.

Παρεχόμενες πληροφορίες μέσω του ιστότοπου

To Tpoint δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα του www.tpoint.gr, τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα του Tpoint, υπηρεσίες, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών ή εκ παραδρομής λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

Διαθεσιμότητα των προϊόντων

Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που παραγγείλατε, δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα σας ενημερώσουμε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος μέσω email ή τηλεφωνικά για τον πιθανό χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον προμηθευτή και την εν συνεχεία παράδοσή τους σε εσάς.

Ευθύνη του Tpoint    

To Tpoint ευθύνεται μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες που το ίδιο κατάστημα δίνει ή υπηρεσίες που παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου του.

Το Tpoint δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής για τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης το Tpoint ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

To Tpoint κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά, δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή τεχνικά/τυπογραφικά λάθη κατά την ενημέρωση ή αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελιά του, να επικοινωνήστε με το κατάστημά μας στο 231 3050277 ή μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@tpoint.gr καθημερινά από τις 08.00-17.00 και τις 19.00-21.00.

Τρόπος Παραγγελίας

Οι παραγγελίες πρέπει να λαμβάνονται εγγράφως μέσω διαδικτύου δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στον ιστότοπο www.tpoint.gr . H παραγγελία σας θεωρείται ληφθείσα από το Tpoint από την στιγμή που θα ληφθεί σχετική ενημέρωση με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχετε καταχωρήσει.

Επίσης η παραγγελία σας μπορεί να ληφθεί και τηλεφωνικώς στο 231 3050277, λόγω της ιδιαιτερότητας του αντικειμένου μας και θεωρείται ληφθείσα εφόσον μετά την τηλεφωνική μας επικοινωνία την αποστείλετε και ηλεκτρονικά στο e-mail info@tpoint.gr επιβεβαιώνοντας όλα όσα προαναφέρθηκαν στην τηλεφωνική μας επικοινωνία.

Ο παραγγέλλων θα πρέπει να ελέγξει την Επιβεβαίωση Καταχώρησης και να ενημερώσει εγγράφως το Tpoint αμέσως ή το αργότερο εντός 12 ωρών από την ώρα λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης, για οποιοδήποτε ενδεχόμενο λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης θα εφαρμοσθούν σε αυτήν την Σύμβαση.

Οι τιμές των προϊόντων

Πριν από την αποστολή Φόρμας Παραγγελίας, θεωρείται ότι έχουν καταστεί γνωστά τα ακόλουθα στοιχεία και πληροφορίες:

Στις αναγραφόμενες τιμές των διαφόρων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ιστοτόπου συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α., στο προβλεπόμενο από τον νόμο ποσοστό.

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση. To Tpoint δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές τιμών προϊόντων που αγοράσθηκαν από το φυσικό κατάστημα του Tpoint και ο πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό της κατάστημα ή το αντίστροφο.

Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Σε περίπτωση μικρής ή περιορισμένης διαθεσιμότητας αποθέματος προϊόντος που έχει βγει σε προσφορά, το Tpoint διατηρεί δικαίωμα οι σχετικές παραγγελίες να εκτελούνται με κριτήριο την ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων πελατών της, ήτοι παραγγελιών που καταχωρήθηκαν από διαφορετικούς/ξεχωριστούς χρήστες.

Παραλαβή από το φυσικό κατάστημα

To Tpoint παρέχει στον χρήστη την δυνατότητα παραγγελίας των προϊόντων, που είναι διαθέσιμα, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και παραλαβής των προϊόντων από το φυσικό κατάστημα που διατηρεί το Tpoint. Ειδικότερα, ο πελάτης δύναται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί, καθώς και το ίδιο το φυσικό κατάστημα από το οποίο επιθυμεί να παραλάβει την παραγγελία του, αποπληρώνοντας το τίμημα της αγοράς του με μετρητά, κατά την παραλαβή των προϊόντων από το κατάστημα, στην περίπτωση της συγκεκριμένης επιλογής. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται υπό τους εξής όρους και προϋποθέσεις:

– Ο πελάτης θα πρέπει να παράσχει τα απαιτούμενα στοιχεία για την εξακρίβωση της ταυτότητάς του ήτοι, ονοματεπώνυμο, ηλεκτρονική διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας.

– Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιος χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας αυτής που του παρέχεται από τo Tpoint (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία ειδών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μη παραλαβή αυτών από το κατάστημα, κλπ.), το τελευταίο δύναται να αποκρούσει και αρνηθεί την παραγγελία του εν λόγω χρήστη μέσω της δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα, όπως και να διακόψει τη δυνατότητα για υποβολή ηλεκτρονικών παραγγελιών.

Ακύρωση παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε φάση επεξεργασίας της, αφού επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το κατάστημα Tpoint, στο 231 3050277, ή εφόσον στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@tpoint.gr, καθημερινά από 09.00-14.30 με 17.00 και 19.00-21.00. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας, το Tpoint θα σας ενημερώνει για τις επιλογές που έχετε.

Απόδειξη των συναλλαγών σας

Η αποστολή παραγγελίας μέσω του ιστοτόπου www.tpoint.gr ισοδυναμεί με αναγνώριση ότι οι οφειλές αλλά και άλλα πραγματικά περιστατικά, που αφορούν την χρήση τους ιστοτόπου www.tpoint.gr, θα αποδεικνύονται από τα αποσπάσματα των βιβλίων του Tpoint, στα οποία αποτυπώνεται η κατάσταση της παραγγελίας σας και στα οποία αναγνωρίζετε και αποδίδετε πλήρη αποδεικτική δύναμη. Επίσης, αναγνωρίζετε ότι οποιαδήποτε δεδομένα τα οποία αποθηκεύονται τοπικά στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές του Tpoint ή σε αποθηκευτικούς χώρους ηλεκτρονικών δεδομένων των παρόχων διαδικτυακών υπηρεσιών αποδεικνύουν πλήρως τις δραστηριότητες σας στον ιστότοπο του Tpoint και όλα τα σχετικά πραγματικά περιστατικά.

Παράδοση των προϊόντων και κίνδυνος χειροτέρευσής τους

Από το χρόνο παράδοσης του παραγγελθέντος προϊόντος εκ μέρους του Tpoint στην υπηρεσία ταχυμεταφορών ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, το δε Tpoint δεν ευθύνεται για την τυχαία καταστροφή ή χειροτέρευση των προϊόντων.

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier), των εταιριών Easy Mail & Spedex. Ωστόσο το Tpoint διατηρεί το δικαίωμα να επιλέξει διαφορετική εταιρία ταχυμεταφορών ή μεταφορικής εταιρίας, ακόμα και μετά την παραγγελία των προϊόντων σας.  Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Επίσης, το Tpoint δεν ευθύνεται για απώλεια, καθυστέρηση παραδόσεως, καταστροφή ή χειροτέρευση των προϊόντων κατά τη μεταφορά τους από οποιαδήποτε εταιρία ταχυμεταφορών.

Εγγύηση

Το Tpoint εγγυάται ότι σύμφωνα με την εγγύηση τα προϊόντα λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους και φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων). Η εγγύηση ισχύει για το χρονικό διάστημα που ορίζεται από την εκάστοτε εταιρεία προέλευσης του προϊόντος και αναγράφεται ξεχωριστά σε κάθε προϊόν του ηλεκτρονικού μας καταστήματος Tpoint. Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και την διεύθυνση του εγγυητή, το ακριβές περιεχόμενό της, την διάρκειά της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο.

Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει  στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από το Tpoint άτομο.
  • Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
  • Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  • Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή.
  • Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.

Ανωτέρα Βία

To Tpoint δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα του Tpoint ή οφείλονται σε ανωτέρα βία, στη διάρκεια της οποίας θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα λόγων ανωτέρας βίας μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.

Οι υποχρεώσεις σας ως Πελάτη

Είστε υπεύθυνοι για:

  1. Την επιλογή προϊόντος σας και την καταλληλότητά του για τους σκοπούς σας και για τη χρήση, για την οποία αυτό προορίζεται.
  2. Τα έξοδα τηλεφώνων και ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τo Tpoint, εφόσον υπάρξουν.
  3. Τις δαπάνες αποστολής ή/και μεταφοράς των προϊόντων στην κατοικία ή στην επαγγελματική εγκατάσταση του αγοραστή.

Τρόποι πληρωμής

1. Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:

1.1. Το ηλεκτρονικό κατάστημα του Tpoint δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL), τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου. Το συγκεκριμένο πρωτόκολλο είναι σήμερα το πρωτόκολλο που χρησιμοποιείται στους πιο γνωστούς διαδικτυακούς τόπους. Μια κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν τροποποιηθεί κατά την μεταφορά.

1.2. Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, θα πρέπει να είστε παρών/παρούσα κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας, τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε θα πρέπει να είναι εταιρική. Δηλαδή, να έχει εκδοθεί στα στοιχεία και επ’ ονόματι της αντίστοιχης εταιρείας. Επίσης, κατά την παράδοση θα πρέπει να είναι παρών ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος με τη πιστωτική κάρτα και τη ταυτότητα του.

2. Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):

2.1. Πληρώστε τον υπάλληλο της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας.

2.2. Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, από 03.01.2012 παραστατικά αξίας άνω των 1.500€ προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

2.2.1. Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό

2.2.2. Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

3. Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο φυσικό κατάστημα του Tpoint:

3.1. Στο τελικό στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας επιλέξτε στη Μέθοδο Αποστολής το «παραλαβή από κατάστημα». Η παραγγελία σας θα παραμείνει στο κατάστημα που επιλέξατε, για περιορισμένο χρονικό διάστημα μετά την παραγγελία. Η εξόφληση της παραγγελίας θα γίνει στο ταμείο του καταστήματος, κατά την παραλαβή του προϊόντος, μόνο με μετρητά, και με την επίδειξη της ταυτότητας (ή του διαβατηρίου σας).

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

4.1. Μπορείτε να προεξοφλήστε την παραγγελία σας στους ακόλουθους λογαριασμούς των τραπεζών με τις οποίες συνεργαζόμαστε :

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
IBAN:GR7601108640000086442104336
ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΡΑΠΕΖΑ
IBAN: GR7801722260005226072522687

και στείλτε μας ηλεκτρονικά το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο info@tpoint.gr. Με την λήψη του αντιγράφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, θα ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας σας.

  1. 5Με τη χρήση υπηρεσιών της paypal

5.1. Μετά την επιλογή της συγκεκριμένης μεθόδου πληρωμής. Συνδεθείτε με τον λογαριασμό paypal που διαθέτεται και ακολουθώντας της παρεχόμενες οδηγίες ολοκληρώστε ηλεκτρονικά τον λογαριασμό paypal .

Έξοδα Αποστολής

Mπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα από το κατάστημά μας Αλ. Παπαναστασίου 205, Χαριλάου, Τ.Κ.54250 στη Θεσσαλονίκη ή μπορείτε να ζητήσετε να σταλούν σε μια συγκεκριμένη διεύθυνση.

Παρέχουμε 2 διαφορετικούς τρόπους αποστολής των προϊόντων:

1. Μεταφορική εταιρία

Για παραγγελίες μεγάλου όγκου και βάρους, συνήθως σας συμφέρει από θέμα κόστους να γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας με πρακτορείο μεταφορών. Στην περίπτωση αυτή, δυστυχώς δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή. Θα πρέπει να γίνει η εξόφληση της αξίας των προϊόντων της παραγγελία σας είτε μέσω πιστωτικής κάρτας ή με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς των συνεργαζόμενων μεταφορικών. Για αποστολές στην πόλη της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας το κόστος αποστολής είναι 4,00€. Για την υπόλοιπη Ελλάδα το κόστος αποστολής διαμορφώνεται ανάλογα με τον τόπο προορισμού.

2. Courier
Aν επιλέξετε αποστολή με Courier, είναι δυνατόν να πληρώσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή κατά την παράδοση, εφόσον το συνολικό κόστος της παραγγελία σας δεν ξεπερνά τα 500,00€ ή να έχετε πραγματοποιήσει πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας σε κάποια από τις τράπεζες που συνεργάζεται το κατάστημά μας. Το κόστος της αποστολής με courier μπορείτε να το δείτε αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα:

 Προορισμός  Βάρος Χρέωση
 
Πανελλαδικά έως 3.0 kg 8,00 €
Θεσσαλονίκη έως 3.0 kg  4,00 €
Αθήνα έως 3.0 kg  5,00 €
Θεσσαλονίκη από 3.0 kg και άνω  6,00 €
Αθήνα από 3.0 kg και άνω  8,00 €
Πανελλαδικά από 3.0 kg και άνω  12,00 €
Για αντικαταβολές ισχύουν οι παραπάνω τιμές ανάλογα με τον προορισμό. Οι χρεώσεις μεταβάλλονται και είναι ανάλογες των κιλών και του όγκου του  δέματος


Οι τιμές περιλαμβάνουν τον τρέχων Φ.Π.Α.

* Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να στείλει τη Μεταφορική Εταιρεία που συνεργάζεται για παραλαβή του δέματος από το κατάστημά μας θα πρέπει να έχει προβεί σε κατάθεση και εξόφληση του συνολικού ποσού της παραγγελίας του.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Σε εντελώς εξαιρετικές περιπτώσεις, η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους ακόλουθους λόγους:

  1. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Υπάρχουν περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να εκτελέσουμε παρ’ όλα αυτά την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στην πληθώρα προϊόντων που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή, υπάλληλος του Τpoint θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας ενημερώσει για τις ενδεχόμενες εναλλακτικές λύσεις.
  3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
  4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Σε κάθε περίπτωση, εφόσον εντός εξήντα (60) ημερών από το χρόνο διαβίβασης της παραγγελίας το αντικείμενο της παραγγελίας δεν έχει παραδοθεί ακόμα στον αποδέκτη του, ο αποδέκτης έχει δικαίωμα, με τη συμπλήρωση της παραπάνω προθεσμίας, να υπαναχωρήσει από την παραγγελία.

Διαδικασία Επιστροφής

Πολιτική Επιστροφών

Το Tpoint στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες του, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Α. Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με το Tpoint ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους.

Β. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που το ίδιο Tpoint παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα του Tpoint είτε μέσω courier, ή στο κατάστημα Tpoint στην Χαριλάου, Αλ. Παπαναστασίου 205. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς το Tpoint και το Tpoint βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
  • Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
  • Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από τo Tpoint άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς τo Tpoint.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας to Tpoint θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη του Tpoint πλέον. To Tpoint κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα Tpoint. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς του Tpoint προς τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Γ. Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA):

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
  • Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από τo Tpoint, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς τo Tpoint.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας το Tpoint θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη του Tpoint πλέον. To Tpoint κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα Tpoint. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς του Tpoint προς τον πελάτη.
  • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στo Tpoint όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν τo Tpoint.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
  • Η υπηρεσία DOA αφορά τόσο το βασικό προϊόν όσο και τα παρελκόμενα/ αξεσουάρ (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά φορτιστής, καλώδια, μπαταρία κτλ.) σε μία συσκευασία. Ωστόσο, σε περίπτωση που στη συσκευασία βρεθεί ελαττωματικό κάποιο αξεσουάρ και όχι το βασικό προϊόν, τότε γίνεται αντικατάσταση μόνο στο ελαττωματικό αξεσουάρ.

Δ. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και το Tpoint είναι υποχρεωμένο να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτό.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το Tpoint υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει το Tpoint.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στo Tpoint το τίμημα από την Τράπεζα, το Tpoint θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Το Tpoint κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. To Tpoint είναι πρόθυμο να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει τo Tpoint για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από τo Tpoint και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%. To Tpoint δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή του ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε

  • συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.α.).
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.

Αυτοτέλεια των συμβατικών όρων

Εάν οποιοδήποτε τμήμα της παρούσας Συμβάσεως αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη Σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Οι άκυροι ή/και μη εφαρμοστέοι όροι θα αντικαθίστανται με όρους που να πλησιάζουν όσο είναι δυνατόν το νόημα και το σκοπό των άκυρων ή μη εφαρμοστέων όρων από οικονομικής άποψης.

Εκχώρηση δικαιωμάτων και υποκατάσταση σε υποχρεώσεις

To Tpoint δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών του ή των δικαιωμάτων του σε τρίτο πρόσωπο. Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο,  ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της). Τυχόν καθυστέρηση άσκησης οποιουδήποτε δικαιώματος δεν λογίζεται ως παραίτηση από αυτό το οποίο δύναται να ασκηθεί οποτεδήποτε από τα μέρη.

Ισχύον Δίκαιο – Δικαιοδοσία

Η παρούσα Σύμβαση θα διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών, κάθε δε διαφορά από αυτήν θα υπάγεται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των δικαστηρίων της Θεσσαλονίκης.